2009. november 9., hétfő

Nick Árpi álruhát ölt, mint Mátyás király?


Nick Árpi ledöbbent amikor a Big Family produkcióját látta a Csillag Születik műsorában.

Véleménye szerint, az ilyen bemutató akkor hiteles, ha előtte lemérik, a közönség megfogdoshatja, stb.

Továbbá véleménye szerint hiányzik a zsűriből egy sportban jártas ember, pl. Katus Attila is ott ülhetne....

Az erőművész Nick Árpi felajánlotta segítségét is a családnak, hogy élnek-e vele egyelőre nem tudni.

"Tetszett az egész kiállásuk, hiszen nem elveszett gyerekek, van bennük agilitás, küzdőképesség és merem azt mondani, hogy bármely más területen is meg tudják állni a helyüket, mert szerintem nem a nem mérhető eredményekkel akarják az életüket megalapozni. Én már 57 éves vagyok, amit elértem, abban 30 év munka van, s ilyenkor persze előtörnek az emberből az érzelmek, hogy lemásolják azt, amit én csináltam. De másolják le, vagy húzzanak el egy 80 tonnás repülőgépet foggal: akkor meghajlok előttük és elismerem, hogy sok munkájuk volt benne. De addig mosolygok rajta, persze megértem, hogy valahol el kell kezdeni, csak az értékrend más.

Biztos, hogy a gyerekek nem csaltak, de a színpadon lévő dolgokat a közönség nem fogdosta meg. Ha én színpadon szerepelek az ország bármely pontján, akkor mindig megkérek valakit - ez a legalapvetőbb, legkorrektebb -, felhívok a színpadra két erős embert a közönségből, hogy nézzék meg a vasat, próbálják meghajlítani a kezükkel, esetleg a nyakukon, vagy a fogaikkal. Érezzék át, hogy mivel dolgozok" - magyarázta a STOPnak Árpi, aki még a telefonszámát is szívesen eljuttatja a Big Familynek és mint mondta: nyitott arra, hogy személyesen is megismerkedjen velük és szívesen ad nekik tanácsot a világ legidősebb erőművésze, ha elfogadják.

"Ha esetleg nem élnek ezzel a lehetőséggel, akkor is elfogadom, de egy dolgot üzenek nekik: nézzenek körül, ha szerepelnek valahol és ne legyenek zavarban, ha véletlenül arra járok - mint Mátyás király álruhában - és fel szeretnék menni a közönségből a színpadra, kipróbálni az eszközöket."

A teljes cikk a stop. hu-n olvasható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése